– samochód jest pod stałą opieką – jego VIN jest na bieżąco monitorowany w celu wykrycia akcji serwisowych do wykonania – dzięki temu produkt na bieżąco jest poprawiany. Skutkuje to usunięciem prawdopodobnych usterek na przyszłość;
– samochód niezależnie od serwisu jest sprawdzany indywidualnie (każdorazowo wykonywane są dodatkowe oględziny w serwisie w obecności opiekuna serwisowego) w celu wykrycia i wyeliminowania potencjalnych usterek (nie zgłoszone przez klienta prawie nigdy nie są likwidowane przez serwis);
– dokładna znajomość specyfiki uszkodzeń pojazdów, umiejętność ich zdefiniowania i wykrycia pozwala na bezkosztowe usuwanie usterki w okresie gwarancji (np. nieprawidłowa zmiana biegów skrzyni automatycznej powoduje prawie pewne jej uszkodzenie przy przebiegu ok 100 000 km.);
– bieżąca aktualizacja oprogramowania (skrzynia biegów, silnik), czego serwis nie wykonuje automatycznie a eliminuje to potencjalne usterki na przyszłość;
– wykorzystanie wszystkich możliwości, które w okresie gwarancji należą się klientowi a o których serwis nie informuje (aktualizacja map nawigacji, korzystanie z pakietów mobilnościowych w przypadku awarii);
CO W PRZYPADKU KIEDY SAMOCHÓD JEST JESZCZE NA GWARANCJI??
Recent Posts